Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Heidy
IP: uživatel10979
 Mám takovej několikrát probíranej dotaz - svíčka. Nebude fichtlovi vadit DR15TC ? Je to tříbodová svíčka do Favorita II. A má to smysl? Jezdím s N15YC, funkční bez Y už nemam a nechci propálit píst.Nezkazím nic, když tu svíčku zkusím?Našel sem tu příspěvěk, že to s ní jede dobře, může někdo potvrdit? Nebo se mam na to vykašlat a koupit radši klasiku N15C?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 11:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 14. ledna 2011 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel10985
 dej si Y svíčku do závodáka  neřikam do válce převrtanýho na 60ccm,ale do závodního motoru,který se pohybuje i k 130° provozní teploty a směs je sežízená nejchudší možná na kterou se to nepřidírá.....takovýto motor motor funguje perfektně za předpokladu perfetního seřízení a příslušenství....stačí svíčka s vysunutým jiskřištěm a v pístu je díra....u seriovky to nemá význam řešit.....ta jede na všechno co hází jiskru
Datum: 13. ledna 2011 20:40
 ja vim jak to mislel hh,, mne sa to nestalo,,aj ked som nemal na zaciatku dobre stelovany motor a nic sa nestalo s pouzivnanim Y sviecky, k tomu aby sa to stalo treba mat motor nastelovany mislim katastrofalne  a treba tak jazdit dlho, ale samá sviecka to sposobit nebude
Datum: 13. ledna 2011 19:33
 Zas takové legendy to nejsou...ale jak píše HH, jde o kombinaci špatnejch vlivů, tzn předstih, chudá směs, horko, špatně chlazenej motor, vystrčené jiskřiče atd...na vlastní oči jsem se s tim setkal...
Datum: 13. ledna 2011 17:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jenco: však taky nepíšu že to způsobuje jen svíčka, ale kombinace Y svíčky a špatně seřízené směsi a předstihu.. mně se to teda nestalo, ale pár let zpátky sem viděl fotky dvou strojů co takhle dopadly.. oba svíčky Y..
Datum: 13. ledna 2011 16:38
 ja 4-5 roky od kedy mám motorku jazdim furt na N15YC,,rikajú vsetky, ze prepalis piest...ze to slyseli... ale od koho slyseli aj on to len slysel......podla mna je to len legenda  mne nic sa nikdy nestalo....piest v 100% stave.... nemáme o com mluvit
Datum: 13. ledna 2011 15:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tayk si myslim
Datum: 13. ledna 2011 14:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel10980
 podľa mňa sa ti z Y nič nestane
Datum: 13. ledna 2011 10:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Mě osobně se to nestalo , ale už sem několikrát slyšel, že se to někomu stalo, a vždy s Y svíčkou (vysunutý jiskřiště)...pokud máš dobře seřízenou směs(ne chudou) a předstih, tak by Y nic udělat neměla, ale nevim, já ji mam jen jako zkušební, když ladim bohatost směsi, na ježdění mam normální N15C
Datum: 13. ledna 2011 8:37
 Ahoj,ty asi neznáš značení svíček.Tabulku nemám zrovna po ruce,ale myslím že DR15TC tam dát nemůžeš. N15YC
N-druh závitu-jeho délka a průměr
15-tepelná hodnota
Y-vysunuté jiskřiště
C-měděná elektroda
Prostě je to jiný závit. Ale mě by zájímalo,jak je to s těma vysunutýma jiskřištěma?Mohou propálit ten píst,když je to dobře seřízený?
Datum: 13. ledna 2011 8:28
Jméno: pepe
IP: uživatel1703
 Zdar draci, chcu se zeptat, jestli je možný, že mi stará osa předního kola nesedí v nových ložiskách (vsunout de sama a netočí ložiskem). Co stym? mám udělat novou osu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 20:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kurde to jsou otázky...mám doma šroubek a matka na něj jde našroubovat lehce nevadí to??? nebude se to vyšroubovávat když to utáhnu???!!!
Datum: 12. ledna 2011 20:46
Datum: 12. ledna 2011 14:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to je ok ono sa po par kilometroch rozchodí
Datum: 12. ledna 2011 14:02
Jméno: cross
IP: uživatel2970
 hele já bych to nechal bejt tebou udělat pořádně nebo si to udělej sám ale stim nejezdi žádný závody já jel cup a skočil sem a upadlo my kole nevim jak ale upadlo !
Datum: 12. ledna 2011 13:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pakliže jsou ložiska v pořádku (volně se točí), tak to neřeš, za jízdy je ta osa dost opřená o ten vnitřní kroužek a navíc stáhlá maticí osy, takže se to bude točit normálně..
Datum: 12. ledna 2011 12:15
 Čus, prosím vás jak je to když si na Babettě210 změním barvu, měl sem oranžovou a teď dělám lak a bude černo-žlutá a chci se zeptat kde mi to přepíšou, kam mám jít a kolik to stojí ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 20:17
 Pokud jí nemáš přihlášenou na značkách, tak je to jedno, jakou barvu máš, když neni zapsaná v tý kartičce.
Datum: 10. ledna 2011 20:17
Jméno: pepe
IP: uživatel1703
 zdar draci, mohl by mě sem někdo hodit stručnej návod jak dostat ložiska z kol na fichtlovi, díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 22:20
Jméno: pepe
IP: uživatel1703
 dík
Datum: 09. ledna 2011 22:20
 http://www.fichtlpokec.cz/prevodovka-spojka-prevody/id179109.html
Datum: 09. ledna 2011 22:14
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 nazdar zdaci mam dotaz ohledne hlavy ze simsona s51 - jestli jste ji uz kdo davali na fichtla Jawa 21 - je mi jasne ze by to lepe chladilo a ze to pa mrime zapalovani ale jinak jestli by mi to nejak mohlo pomoct nebo stratit zvazuju jestli dat na klasickou hlavu vetsi kompresni pomer nebo zkusit tu z toho simsona? A taky jsem se chtel zeptat ohledne klapkoveho sani kterou klapku by jste mi mohli na ten samy stroj -Jawa 21 doporucit z tech tri co tu je na fichtlkramku budu davat dellorto 21 tak by me zajimal vas nazor jestli je to lepsi klasicky nebo s klapkou a taky kterou teda?Predem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2011 20:30
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 jo a hosi nevite prosimvas jaky ma kompresni pomer ta hlava ze simsona s51? diky za odpovedi
Datum: 11. ledna 2011 20:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s vape ti půjde bzučák a světla budou svítit ještě líp
Datum: 10. ledna 2011 21:27
Jméno: Colombo
IP: uživatel10967
 zapalovani necham asi kladivkove protoze jezdim legalne a musim mit funkcni svetla a bzucak.
Datum: 10. ledna 2011 15:32
Jméno: standa
IP: uživatel10966
 pokud se jedná o symetrickej 4K kde jsou pomocný okna otvíraný pístem,tak klapka není potřeba...ba naopak by nedělala dobrotu....beztak doporučuju použití karb. dell orto 19....hlava může být použita upravená seriová,taky je třeba dobrá hvězda....občas na ni nekde narazim i ted.....hlavne si sezen pořádný zapalování! a sadu trysek! hodne úspěchu ..............PS: 8,5HP motor s 3K válcem jezdil bez klapky a na upravenou seriovou hlavu...jezdil na bednu furt....a nebyl sám....tak proč vymejšlet vymyšlený.....
Datum: 10. ledna 2011 14:44
 přítely.. jestli tu klapku chceš tak mám jednu novou nepoužitou... chtěl sem ji dát na 3K ale nějak sem se k tomu nedostal a už to ani dělat nehodlám... tak jestli chceš tak se ozvy
Datum: 09. ledna 2011 23:02
Jméno: colombo
IP: uživatel10044
 No jedna se o valec 4K ,85mm klika s C.K.R. ojnici ,jednokrouzkovy pist,rezonancni ladak a proto se ptam na tu hlavu a na tu klapku - jestli jo nebo ne? Co navrhujes? Diky za odpoved
Datum: 09. ledna 2011 22:15
Jméno: milan
IP: uživatel10842
 hlava ze simsona má jinačí rozestup šteftů a bude hůř chladit náporem lepší je uříznout z jiný hlavy na fichtla 2 žebra z obou stran a přišroubovat na jinou\r\n
Datum: 09. ledna 2011 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel10963
 pokud se jedná o seriový válec,tak potom dell orto 19,bez klapky,sníženou seriovou hlavu
Datum: 09. ledna 2011 21:02
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 Nepotrebuju -zkousim
Datum: 09. ledna 2011 20:38
Jméno: standa
IP: uživatel10963
 panebože jak máš vysokej sací kanál,že potřebuješ klapku??
Datum: 09. ledna 2011 20:34
 Zdravím všechny Draky.Chci se zeptat jestli na Jawu 175 typ 356 pasuje dvoukomorový výfuk z Jawy 350 typ 640 jako mám namysli tloušťku kolena mám to na tu 175 je v krosu takže uchycení si vymyslím jen by mě zajímalo jestli kolena mají stejný prýměr a ještě se chci zeptat jestli nebude vadit že ty dva laufy s té jawy 175 svedu do jednoho laufu a dám tam ten dvoukomoráč z té 350
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 15:22
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 11:38
Jméno: radim
IP: uživatel10958
 ahoj všichni chtěl bych udělat boční kryty na mojé endurko ,koupil bych nové ale ja to celé předělávam  tak se ptám z čeho by to šlo udělat ?šlo by to z laminátu ? díky moc Radim
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 16:23
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj otázka čím chráníte chrom proti rzi ? díky mám totiž dost nových chrom dílů a chci aby vydržely
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 18:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ... a rezne proto, že se stará chromová vrstva loupe...
Datum: 08. ledna 2011 18:46
 Chrom nerezne!!! Ať děláš co chceš...rezne akorát ocel, na které je chrom nanesený...
Datum: 08. ledna 2011 17:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 chrom nehrdzavie????a to maš skadiaľ hm čudne keď si pozrieš staré jawy že čo prvé na nich odchádza tak je to chrom  aj hlinik koroduje ale tak moc ako všetko ostatne
Datum: 08. ledna 2011 16:15
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 Chrom moc nerez ne.Já ho chráním tím,že ho nastříkám silikon. olejem a potom utřu,aby nebyl zbytečně mastný.
Datum: 08. ledna 2011 8:23
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Zdravím, vlastním Dandy 50 novější typ a jelikož si všichni stěžují na zvuk a mě se zrovna moc taky nelíbí, je takovej "jako přiškrcená stíhačka", tak bych si tam rád koupil lepší výfuk, přemýšlel jsem o hikone a jsem skoro o něm rozhodnut,Je chválenej, ale jelikož tahle komunita je mě hodně, tak se ptám i Vás : Dandy 50 a výfuk Hikone, šlo by to ? =) A ta koncovka u Dandy, tak na tu to navařit, nebo místo ní ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 20:46
 cechyy > a jak to znělo ? =)
Datum: 07. ledna 2011 20:46
 Čau určitě to jde už sem viděl na hodně dandynách hikone
Datum: 07. ledna 2011 17:10
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli má nějaký smyls předělání jawy 250 z dvotaktu na čtyř takt a popříopadě jak se to dá udělat díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 21:06
 Tady si o tom můžeš něco přečíst ww.jawa250-4takt.wbs.cz/1Jawa-250-4t.html pěkně udělané to má.
Datum: 07. ledna 2011 21:06
Datum: 07. ledna 2011 18:55
 Čau je to dosti složitý a výsledek za to myslim ani neztojí i kdybys to udělal fortelně...
Datum: 07. ledna 2011 17:08
 Smysl to podle mě nemá, je to spíše experimentální...jestli se v tom vyloženě nevyznáš tak na to ani nemysli, je to poměrně složité a náročné
Datum: 07. ledna 2011 16:09
Jméno: jawak220
IP: uživatel7364
 zdar draci, chtel bych se zeptat jestli je rozdil mezi stojanem na pionyra 20 s revmaplechy a ostatnima pionyrama typu 05 21 23. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 akorat se nektery lisili uchytem na pero novejsi ho maj zboku
Datum: 03. ledna 2011 19:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vůbec žádnej pokud vim..
Datum: 03. ledna 2011 19:45
Jméno: Petr
IP: uživatel9772
 Zdarec draci potřebuju radu chci dát na fichtla jazýčkové sání kdo už jste to dával kde jste ho sehnali a jaké s tím máte zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 16:43
 mám novou nepoužitou pouze rozbalenou klapku z motokrámku....kdž tak mi napiš na maila
Datum: 03. ledna 2011 16:43
Jméno: deny
IP: uživatel3937
 v mototechne to maji hodne to blbne..
Datum: 03. ledna 2011 13:34
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci myslíte že mi na fchtlovi znedne výkon vějířová hlava stočená klika na 901 mm a 8 výbrusů ve válci karbec dell orto nový koleno výfuku a laděnej výfuk ????dyštak o kolik
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 14:09
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel10957
 jj pomůže ti to , já sem s podobnými úpravami upaloval velice slušně po rovině 85 se sériovou klikou , normal hlava snížená 8 býbrus 19 mm karbec a výfuk rezonanční a 90 z kopečka se 14 zubem je to dobrý ale jen pokud umíš seřizovat karbce !
Datum: 08. ledna 2011 14:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 asi tak, jen bych oporoval, karbec 19 + snížená hlava je i v serii slušně ponat, ale na stejskyho to nemá...
Datum: 03. ledna 2011 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel10931
 nejakou RS bych taky zmáknul doma na koleně vypilovat.....prototyp už mam......
Datum: 02. ledna 2011 21:13
 ...a nebo je tu Woby ten taky upravuje válce.
Datum: 01. ledna 2011 23:06
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 stejsky upravuje pouze válce a zalaží jakou úpravu si vybereš všechno najdeš na stránkách v nabídce pak zaleží jestli to maš croos nebo normal pionýra na cesty
Datum: 01. ledna 2011 22:17
Datum: 01. ledna 2011 22:02
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 a na kolik vyjde takoná cestovní sada od stejskyho?? a upravil by mi jen samotnej válec když všechno ostatní už mám ??
Datum: 01. ledna 2011 21:56
 V tvým případě-klika -0 koně,válec-0,5 koně,karbec-0,neodladěnej vejfuk- -1 kůń
Datum: 01. ledna 2011 20:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ahoj pokud chceš začít s úpravou motoru tak aby ti pionýr docela slušně jel tak je potřeba (je to lepší) udělat generálku motoru,pak bych si nechal udělat stejskyho sadu,a taky mu poslat na upravu hlavu válce,potom bych zvolil karburátor dell orto 21,nějaký kvalitní filtr žadné šunty za 100 ale třeba za 500 dneska už se dají koupit velmi kvalitní filtr ,výfuk nejlépe s upraveným hikonem to jede dobře,pka bych začal s laděním a tím bys mohl zvýšit výkon hodně dobře  je to trošku dražší záležitost ale stojí to zato! jinak potom mazat kvalitním olejem a dobrým benzínem to jsem napsal aspon čast toho jak upravit pio jinak stastrný nový rok
Datum: 01. ledna 2011 19:36
 Jel jsem na kámošovém pincku který si myslel že dkyž sinechá stočit kliku na 90 tak to poletí jako drak jenže jelo mu to ještě hůř  Pak si nechal udělat cestovní sadu válce od stejskyho a najednou mrtvola ožila a letí mu to něcokolem 90
Datum: 01. ledna 2011 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel10925
 Klika 90mm nemá u seriového motoru/válce význam o karburátoru s větším průměrem platí skoro to samé...... něco naladit by si tam mohl,to záleží čistě na tobě....pokud zvolíš nevhodný koleno karburátoru a nevhodně zvolíš rozměry výfuku tak se taky mužeš dostat na výkon nižší než má seriovka.... nech si k tomu dell ortu a ladenymu vyfuku udělat upravenej válec a pak má význam vše a výkon muže jít rapidně nahoru....
Datum: 01. ledna 2011 17:10
 Čus, prosím vás chci se zeptat na lakování, já dělám Babettu 210, vše mám obrroušený až na plech, a dávám plnič pak základ a potom vrchní, je to tak dobře ? Dnes jsem se dozvěděl že mám nejdříve dát základ pak plnič a potom vrchní ? jak by to bylo nejlepší ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 18:54
Datum: 01. ledna 2011 18:54
Jméno: ondra
IP: uživatel10922
 V podstate muzes,ale meni se tzv. hustota plnice a jakoby se naredi a pak se spatne chyta barva-dela ,,pomeranc,,.
Datum: 01. ledna 2011 18:47
 ondra: Proč by se plnič neměl brousit pod vodou?
Datum: 01. ledna 2011 18:41
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Onda : Prosímtě máš ICQ ? moje 569150380
Datum: 01. ledna 2011 17:58
Jméno: ondra
IP: uživatel10922
 Vrstvu zakldau nedavej. Odmasti,vykituj,pak prebrus,plnic,prebrus lehce popripadne dodelej co vylezloa barva. A pod vodou nic nebrus !!!
Datum: 01. ledna 2011 17:48
 Hale takže když dám vrstvu základu, zakituju nerovnosti, přebrousím pod vodou, pak plnič zase přebrousím do hladka a nakonec vrchní barva. Bude to ok.. ? a díky všem za rady
Datum: 01. ledna 2011 17:42
Jméno: Ondra
IP: uživatel10922
 Jeste sem zapomel rict, ze nez das plnic, tak si vykytuj takovy ty obcasny tupky, prohlubne atd. Proste abys to mel na oko pekne hladky. Hlavne nech kit dobre zaschnout a nezapomen na tvrdidlo do kitu !
Datum: 01. ledna 2011 16:45
Jméno: ondra
IP: uživatel10922
 No jak chces. Ja to delam leta a nikdy bych nedal zaklad barvu,pak plnic a pak znova barvu. To je kravina. Ta zakladni barva ti bude delat bordel. Ale jak chces-tvoje vec.
Ja davam plnic (samozrejme dil musi byt dobre obrousenej),lehce plnic obrousim pekne do hladka brusnou houbickou,vsechny ruzky atd. , nesmis to nikde moc probrousit, hlavne to pekne vidis pod tim plnicem kde mas jeste nedostatky,to vsechno ti vyleze a pak dej barvu. S tou zakladni barvou pod plnicem bys tam mel zbytecne moc velkou vrstvu barvy a delalo by ti to bordel. Tak snad jsem ti pomoh. Jinak kdybys potreboval nejaky brusny papiry ci tak tak dej vedet.
Datum: 01. ledna 2011 16:42
 tak tak...já ani základovku nepoužívam...pod plnič dávam stříkací tmel...nebo taky plnič rovnou na kov...
Datum: 01. ledna 2011 16:39
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Ok.. díky, takže Základ, Plnič, a vrchní barva
Datum: 01. ledna 2011 16:31
 plnič až těsně pod lak...
Datum: 01. ledna 2011 15:31
 Ten základ pod plnič se dává proto, aby když brousíš plnič aby si se někde neprobrousil až na plech.
Datum: 01. ledna 2011 14:44
 cau,hlavne to odmasti a zbav to prachu,dej plnic,pak barvu hned. pak mi posli fotku s vysledkem. ok ?
Datum: 01. ledna 2011 14:37
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Čus, prosím vás mám jenom dotaz. Teď lakuju zadní blatník, a dal jsem dvě vrsty plniče a základu, a teď jsem koukal a zapoměl jsem zakitovat jeden ďůlek, a chci se zeptat jestli to můžu teď zakitovat ? když už mám dvě vrstvy plniče a základu, jestli tam ten kit bude dobře držet? díky a všem všechno nejlepší do nového roku 2011, hodně najetých kilometrůů
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 13:21
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 díky, a vše nejlepší a šťastný nový rok
Datum: 31. prosince 2010 13:21
 nesloupne se to
Datum: 31. prosince 2010 13:02
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 jj, to vím, jen jsem se zeptat jestli můžu dát kit na 2vrsty plniče a základu jestli to bude držet. a nesloupne se to. pak dám znovu plnič. díky
Datum: 31. prosince 2010 13:00
 ano, ale je lepší to potom vzít ještě jednou vrstvou plniče, aby se to skovalo dobře
Datum: 31. prosince 2010 12:51
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 18:12
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele ten chlápek to není schopen dovézt a já nemám možnost dovozu 350kiláků..
Datum: 31. prosince 2010 18:12
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jo díky za přání! A co ta jawka 175/356 ta s těma plamenama?
Datum: 31. prosince 2010 16:53
 já to taky rozeslal ale nejsem si jistej účinkem,ale mám i jméno a telefon chlapa co to vymyslel ale to jsem radši sem nedával...nevím jak je to s autorskyma právama...
Datum: 31. prosince 2010 16:50
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 shrek: hej to je dobrý du rozesílat
Datum: 31. prosince 2010 16:40
 děkuji Vám všem přeji to samé  PS: toto mi nedávno přišlo na email,je na tom něco pravdy?
Předejte tuto zprávu vašim přátelům, a to kvůli vedení inteligentní války proti naftovým společnostem.
Říká se, že cena benzínu brzy překročí 1,50 Euro za litr. Chcete, aby se cena snížila? Musíme společně a solidárně reagovat!
Někdo přišel na geniální myšlenku, a to mnohem více smysluplnější než byla ta - nekupovat benzín v určitý den v dubnu nebo květnu. Naftové společnosti se této myšlence velmi dobře zasmáli, protože věděli, že když nebudeme kupovat benzín, ublížíme si tím jen sami sobě.
Avšak následující nabídka se může ukázat jako velice účinná, pokud bychom ji všichni striktně dodrželi!
Dejte si čas s přečtením této zprávy až do konce a spojte se s námi.
Naftové společnosti nám vnucují myšlenku, že jejich ceny jsou pro nás velmi výhodné. Ale vy si myslíte, že výhodné je kupovat benzín za 58,9 centů za litr.
A to my také!
Musíme jim tedy společně ukázat, že jsme to my kupující a ne oni prodávající, kdo bude regulovat ceny nafty na trhu, protože vzhledem ke každodennímu zvýšení cen benzínu musíme reagovat jako spotřebitelé!
Můžeme mít skutečný vliv na trh s benzínem, pokud tuto akci povedeme všichni společně ve válce proti těmto cenám.
Takže tady je návrh: Nekupme ani kapku benzínu u dvou nejdůležitějších naftových společností (ve skutečnosti je to stejně pouze jedna) SHELL a ESSO.
Pokud oni neprodají benzín, budou muset snížit jeho cenu. Pokud oni sníží ceny, ostatní společnosti je budou muset následovat.
Aby to mělo skutečný vliv, musíme získat spolupráci miliónů klientů SHELLu a ESSA. Dodržením tohoto nám dává možnost toho dosáhnout.
Tato zpráva byla zaslána přibližně třiceti osobám. Jestliže každý z nich to pošle zhruba deseti dalším (30x10 = 300), a tito udělají to samé (300x10 = 3000) atd., tuto zprávu může obdržet více než 30 000 000 spotřebitelů.
Všechno, co musíte udělat, je to, poslat tuto zprávu deseti lidem a požádat je,aby udělali totéž. A samozřejmě nezapomeňte bojkotovat SHELL a ESSO !
Toť vše, pokud si myslíte, že můžeme společně vyprovokovat cenu benzínu, pošlete tuto zprávu všem vašim známým. Zkusme to, Češi si vždy dokáží poradit, nejsme tupci jako američani, nemáme co ztratit !
Datum: 31. prosince 2010 16:26
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
 Dík za přání,benzín by zlevnit mohl
Datum: 31. prosince 2010 12:39
Jméno: Grego3
IP: uživatel10092
 Zdravim,co si myslite o tom že bych udělal z fichtla neco takovyho: http://powdercoatingit.com/images/ROKON1.jpg co myslite? vim ze to nebude tak vypadat ale prece na kros po poli, v zimě na sněhu chcu aby to mělo vysokej záběr nebo zadni kolo-obrovskej drapak a vepredu lyže.To by bylo hodně dobrý.Na kros po zasněženym poli kde je 30cm sněhu by to bylo super.Nema někdo z vas neco takovyho doma?Případně odkaz na fotky.diky.Čus -)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 21:47
Jméno: Grego3
IP: uživatel10092
 Draci diky. Uz vim ze to nema vyznam delat. Budu jezdit v lete.
Datum: 15. ledna 2011 21:47
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Na krosky sem videl prodavat snow kit, ale to je darda nad 60tis, nevymejslej picoviny, 1. by se to blbe ovladalo a 2. je to fakt slaby
Datum: 30. prosince 2010 23:25
 pokud vym tak sem se nekde docet ze v tomhle je nejslapsi motor 250 az po nekde 750 jinak je to spesl masina do pouste a do bazin jen netusim ktera armada to ma pouzivat taky sem o podobnej konstrukcy premejslel njn jen ten cas mit to spachat
Datum: 30. prosince 2010 17:22
 Motor z fichtla je na tohle slaboučkej...minimálně 175 bych tam dal
Datum: 30. prosince 2010 15:19
 dobovej...
Datum: 30. prosince 2010 13:14
 Pátrej na netu, tam je přímo návod, jak upravit Céčko na jízdu po sněhu...
Datum: 30. prosince 2010 13:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
  myslis ze ti to motor z fichtla utahne tak aby to aspon trochu jelo ?
Datum: 30. prosince 2010 13:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 30. prosince 2010 12:51
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 ty chces na necem podobnym krosit? dit to nema ani odpruzeni. A lyze nevim podle me by se natom nanic jezdilo
Datum: 30. prosince 2010 12:47
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 já nic takovýho nemám a ani se nic podobnýho nechystám dělat.. tak ti moc neporadim. Jinak jestli máš fantazii, šikovnost a hlavně dílnu, klidně něco vytvoř a pak se pochlub.
Datum: 30. prosince 2010 12:47
 Čus, prosím o radu. Mám rám na Babettu 210 v hrozném stavu, myslím vzhledově, a chci dělat nový lak, zítra zakituju ty nerovnosti, obrousím a pak plnič, zákla, vrchní a chci se zeptat co s tou starou barvou ? mám to celý obrousit ? nebo nechat ? co je lepší ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 19:17
Jméno: pepa
IP: uživatel10889
 skusil bych jí jen zlechka přebrousit.120 smirkem....je to babeta pak dej zaklad nebo plnič od max mayerr ma antikoro a da se použít prímo na kov i brousit a pak kit ..víš to ružove ta tuba u kitu je okysličovadlo a to podporuje korozi a nejni dobre davat kit přímo na kov bez mezibarvi ...zakladu.....to dělá moc lidí si na aute kdyš si tmelí díry a vlastne tím tu korozí podpoří spravne pořadí je zaklad kit ..možná znova zaklad plnič vrchní...
Datum: 29. prosince 2010 19:17
Jméno: honza
IP: uživatel10694
 čau draku já jsem to nechal opískovat pak sem napaltlaa vybrousil kit a potom plnič obrousit do hladka základ a 2-3vrstvy vrchní barvy doporučuju akrilátorvou pač odolává UV záření a nebude ti blednout jako obyčejná sintetika...
Datum: 29. prosince 2010 14:22
 Zdar, já jsem starej lak obrousil až na plech, pak budu postupovat následovně: základovka -> plnič -> základovka -> vrchni barva -> mozna jeste bezbarvý lak
Datum: 29. prosince 2010 13:46
Jméno: d
IP: uživatel10446
 zdar, mám dotaz, stavím si krosku z pionýra, chci si tam dát tu opačnou řadičku jako je u jawy 555, jak to tam je udelaný, radicku drží šroub víka motoru, nebo jak to je udelany aby se mohla pohybovat a zaroven viko bylo utazene? a jeste nevite kde bych sehnal drapak na pionyra za slusnou cenu?? diky moc za rady, piste co nejvice..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 16:56
 no a drapák mám já... i s ráfkem.. jestli chceš tak napiš na maila... kdybys chtěl mám i 19ku drapák na předek, ale ten je bez ráfku.
Datum: 29. prosince 2010 16:56
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Novou neseženeš, možná jenom ten šroub...lebo urob si sám...
Datum: 29. prosince 2010 14:32
Jméno: d
IP: uživatel10446
 dík, takže je asi nejlepší použít řadičku z pařeza i s tím šroubem co..? nevis kde bych ji sehnal? tady ji nemaj na fichtlkramku..
Datum: 29. prosince 2010 12:15
 a sorry za to tvrdé ý ve slově víko
Datum: 29. prosince 2010 11:13
 Musíš mít ten pařezácký šroub toho výka... To výko je utažený a z toho šroubu trčí jště takový čep,na který nasuneš řadičku ale musí to byr řadička z pařeza... žádná věda v tom neni
Datum: 29. prosince 2010 11:13
|



|